سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین گوشی برای سال 2020 15 تلفن هوشمند برتر که ما آزمایش کرده

نظر

خرید بهترین تلفن در سال 2020 صرف نظر از اینکه از طرف سامسونگ ، اپل یا گوگل باشد ، سرمایه گذاری گران قیمتی است ، به این معنی که تصمیم شما از اهمیت بیشتری برخوردار است. در طول سال شاهد انبوهی از تلفن های جدید بوده ایم و انتظار داریم حتی به زودی به تعداد بیشتری از آنها برسد.

 

ما به همین دلیل دائماً لیست بهترین تلفن های خود را به روز می کنیم: اطمینان حاصل کنید که تلفن هوشمند برتر را برای نیازهای خود خریداری می کنید. سری Galaxy S20 سامسونگ رتبه بندی ما را تکان داد اما آیفون 11 یا گلکسی نوت 20 فوق العاده را نیز در نظر بگیرید.

 

چرا بیش از یک انتخاب داریم: ما یک انتخاب برتر داریم ، اما همه به دنبال ویژگی های تلفن های هوشمند یکسان نیستند. برخی از آنها iMessage و FaceTime اپل را می طلبند ، بنابراین این بدان معناست که با iOS 14 پایبند باشید ، در حالی که دیگران سفارشی سازی بی نهایت و دستیار Google را که در Android 11 در دسترس است ، می خواهند.

 

بهترین اسمارت فون ها از نظر مارک

تلفن های سامسونگ

 

تلفن های OnePlus

 

تلفن های ال جی

 

تلفن های موتورولا

 

تلفن های نوکیا

 

تلفن های سونی

 

تلفن های هواوی

 

به همین ترتیب ، برنامه های AT&T ، برنامه های Verizon یا برنامه تلفن همراه شما می توانند ترجیح شما را تحت تأثیر قرار دهند. بهترین تلفن AT&T ممکن است در Verizon در دسترس نباشد و بالعکس. ما تلفن های قفل شده بیشتری را در ایالات متحده دیده ایم ، اما همه آنها برای هر شرکت مخابراتی در دسترس نیست.

 

تقریباً تمام قیمت گوشی های هوشمند تا 1000 دلار - و بالاتر از آن پنهان شده اند بنابراین شما می خواهید تصمیم خود را جدی بگیرید. ما در اینجا هستیم تا با تمام تخصصی که در زمینه بررسی تلفن کسب کرده ایم ، شما را از طریق تلفن های برتر راهنمایی کنیم.

 

روز Prime Amazon و Black Friday قرار است در اواخر سال جاری میلادی برگزار شود و این ممکن است فرصت خوبی برای یافتن یک معامله تلفنی باشد. انتظار داریم انواع خرده فروشان معاملات تلفنی را معرفی کنند ، اما اغلب ما متوجه می شویم که قیمت های سیم کارت در طول دوره های فروش به شدت تخفیف ندارند.

 

با این اوصاف ، ما انتظار داریم انواع بهترین معاملات آیفون را در جمعه سیاه مشاهده و گردآوری کنیم. ما همچنین به دنبال تخفیف در انواع تولیدکنندگان دیگر خواهیم بود ، اما اپل احتمالاً جایی است که بهترین تخفیف ها را خواهیم دید.

 

بهترین گوشی در سال 2020؟ این یک صفحه نمایش بزرگ دارد ، اما کار با آن آسان است. یک مجموعه دوربین بسته بندی می کند که می تواند جایگزین عکسبرداری شود. و دارای قدرت پردازشگر و باتری کافی برای انجام کار در حین کار هستید. در این لیست تلفن های رتبه بندی شده ، تلفن های هوشمند کند با چیزی کمتر از دوام باتری در طول روز پیدا نخواهید کرد.

 

تلفن های 5G اهمیت پیدا می کنند و تلفن های رواج یافته و تاشو روزی تبدیل به یک معامله بزرگ می شوند. به علاوه باید توجه داشته باشید که این لیست ممکن است به زودی تغییرات زیادی ایجاد کند. سامسونگ گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا کاملاً جدید و همچنین شایعاتی درباره کل دامنه آیفون 12 و گوگل پیکسل 5 وجود دارد که ممکن است قبل از پایان سال به بازار بیایند.

 

بهترین تلفن در یک نگاه:

Samsung Galaxy S20 / S20 Plus

آیفون 11

Samsung Galaxy Note 20 Ultra

iPhone 11 Pro / Pro Max

OnePlus 8 Pro

آیفون SE 2020

Samsung Galaxy S20 Ultra

Samsung Galaxy S10 / S10 Plus

OnePlus 7 Pro

Google Pixel 4 XL

Samsung Galaxy S10e

Google Pixel 4a

آیفون XR

آیفون XS

Moto G8 Power

تصویر 1 از 5

 

 

(اعتبار تصویر: آینده)

 

 

(اعتبار تصویر: آینده)

 

 

(اعتبار تصویر: آینده)

 

 

(اعتبار تصویر: آینده)

 

 

(اعتبار تصویر: آینده)

1. Samsung Galaxy S20 / S20 Plus

تلفن بزرگ بهترین است ، اما استاندارد نیز عالی است

 

تاریخ انتشار: مارس 2020 | وزن: 186 گرم | ابعاد: 166.9 x 76 x 8.8 میلی متر | سیستم عامل: اندروید 10 | اندازه صفحه نمایش: 6.7 اینچ | وضوح تصویر: 1440 32 3200 | پردازنده: Snapdragon 865 | RAM: 12 گیگابایت | فضای ذخیره سازی: 128/512 GB (حداکثر 1 ترابایت با کارت) | باتری: 4500 میلی آمپر ساعت | دوربین عقب: 12MP + 64MP + 12MP | دوربین جلو: 10 مگاپیکسل

 

779 یورو

مشاهده در CDISCOUNT FR

789 یورو

مشاهده در آمازون

966/864 یورو

مشاهده در EBAY-FR

مشاهده همه قیمت ها (9 یافت شده)

جدیدترین و بزرگترین مشخصات بزرگنمایی بزرگ 30 برابر حداکثر 120 هرتز به اندازه ابریشم صاف است قیمت دستگیر است تهاجمی است سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش ضعیف است

Samsung Galaxy S20 Plus بهترین تلفنی است که می توانید امروز بخرید ، در حالی که Galaxy S20 کوچکتر (و کمی توانمندتر) آنقدر شبیه است که ما با هم به دو عدد رسیده ایم.

 

چرا این بهترین گوشی است: ارزش پول آن است که به سامسونگ اجازه می دهد تا اپل را از آن خود کند. قیمت S20 Plus با قیمت 1،199 دلار و S20 با قیمت 999 دلار آغاز می شود. بله ، این یک افزایش قیمت نسبت به سال گذشته است (و اکنون با آنچه برای آیفون های سطح Pro پرداخت می کنید مطابقت دارد) ، اما صفحه های بزرگتری ، حافظه داخلی بیشتر ، اسلات کارت microSD برای فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و 5G به دست می آورید نزدیکترین رقیب سامسونگ را پیدا نخواهید کرد.

 

صفحه نمایش: نمایشگرهای Infinity-O AMOLED در هر دو گوشی - 6.2 اینچ برای S20 ، 6.7 اینچ برای S20 Plus - بسیار زیبا هستند. ناچ ها هر دو مانند نوت 10 متمرکز هستند ، اما این بار بسیار کوچکتر هستند و S20 Plus فقط یک لنز دارد. نتیجه: صفحه نمایش بیشتر. همچنین جدید امسال حداکثر نرخ تازه سازی 120 هرتز برای رسانه های نرم و ابریشمی و بازی است ، اگرچه بیشتر در هنگام مرور متوجه خواهید شد - و برای لذت بردن از آن باید وضوح صفحه نمایش خود را به + FHD کاهش دهید.

 

عمر باتری: S20 دارای یک باتری 4000 میلی آمپری است ، در حالی که S20 Plus ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت دارد. به عبارت ساده ، خیلی زیاد ، و اغلب ما را در طول یک روز و بدون شارژ از بین می بریم. بخاطر داشته باشید که اگر نرخ تازه سازی را تنظیم کنید ، تخمین عمر باتری کاهش می یابدt 120Hz ، از یک اتصال 5G استفاده کنید یا با Wireless PowerShare آب قرض بدهید ، بنابراین اگر می خواهید تلفن خود را طولانی تر نگه دارید ، مطابق با آن سازگار شوید.

 

دوربین: S20 و S20 Plus دارای دوربین های واقعاً دیدنی هستند. نه ، تیراندازهای اصلی 12 مگاپیکسلی آنها هم خوب نیستند - این تله فوتو 64 مگاپیکسلی است که با بزرگنمایی نوری 3 برابر (نسبت به بزرگنمایی 2 برابر معمول) می درخشد. دوربین همچنین می تواند زوم را تا یک بزرگنمایی دیجیتالی گل آلود 30 برابر برش دهد - این بدان معناست که بازه های زمانی نیز بسیار خوب تر از رقبا هستند. عملکرد فوق العاده گسترده 12 مگاپیکسلی به اندازه کافی خوب است ، در حالی که دوربین جلوی 10 مگاپیکسلی با فیلترهای سرگرم کننده عالی عمل می کند. یک امتیاز دیگر برای اولین بار: فیلم 8K 24 فریم در ثانیه از دوربین عقب.

 

بررسی Samsung Galaxy S20 Plus و بررسی Samsung Galaxy S20 را بخوانید