سفارش تبلیغ
صبا ویژن

8 بهترین ماشین لباسشویی سال 2020 ، به گفته کارشناسان لوازم تمیز

نظر

در چند سال گذشته ماشین های لباسشویی بسیار زیبا (و بسیار گران) شده اند و خرید مناسب بازی شما می تواند طاقت فرسا باشد. وارد کارشناسان آزمایشگاه لوازم خانگی و محصولات تمیزکننده مousسسه خانه داری خوب شوید ، که ده ها سال تست زیر کمربند خود را دارند و بهترین مدل هایی را که باید در سال 2020 در نظر بگیرند می دانند.

 

هنگامی که ماشین های لباسشویی را آزمایش می کنیم ، آنها را بر اساس چرخه های منظم ، سنگین و ظریف ارزیابی می کنیم که از نظر تمیز کردن و از بین بردن لکه ها ، میزان انرژی و آب مصرفی و لطافت آنها روی پارچه است. ما همچنین چرخه های ویژه مانند تختخواب های حجیم و شستشوی سریع یا سریع را آزمایش می کنیم تا ببینیم مطابق انتظارات ما عمل می کنند. اگر یک چرخه ضد عفونی کننده وجود داشته باشد ، تأیید می کنیم که دستگاه برای مدت زمان کافی برای از بین بردن میکروب های موجود در پارچه به دمای کافی بالا می رسد. ما همچنین کنترل پنل هر مدل را از نظر بصری ، میزان پاسخگویی و کاربرد آسان آن آزمایش می کنیم. ما حتی بررسی و باز کردن و بستن آسان درب و بارگیری و تخلیه بسته های رختشویی بزرگ و کوچک در دستگاه را بررسی می کنیم.

 

در اینجا بهترین انتخاب برای بهترین ماشین لباسشویی های سال 2020 آورده شده است:

 

بهترین ماشین لباسشویی کلی: واشر شستشوی جلو لوازم خانگی UltraFresh با OdorBlock

ماشین لباسشویی با بهترین ارزش: واشر Top-Load Kenmore Elite با بخار و شوینده Acela

بهترین ماشین لباسشویی نوآورانه: ماشین لباسشویی سامسونگ FlexWash

بهترین ماشین لباسشویی بار بالا: واشر همزن ظرفیت فوق العاده بزرگ Maytag

بهترین ماشین لباسشویی جمع و جور: ماشین لباسشویی Miele TwinDos

بهترین ماشین لباسشویی با ظرفیت بزرگ: سیستم TWINWash LG با LG Sidekick (جداگانه فروخته می شود)

بهترین ماشین لباسشویی برای غلاف های شوینده: واشر بخار کامل بار الکترولوکس با SmartBoost

بهترین ویژگی های ماشین لباسشویی: واشر بارگذاری جلو سامسونگ AddWash

چه نوع ماشین لباسشویی بهتر است: از بالا یا از جلو؟

اولین تصمیمی که باید بگیرید این است که آیا شما یک ماشین بارگیری جلو یا بالا را می خواهید. در آزمایشات م Goodسسه خوب خانه داری ، هر دو نوع آنقدر خوب تمیز می شوند که تفاوتی در لباس خود مشاهده نخواهید کرد ، اگرچه آزمایش های ما عملکرد لودرهای جلو را کمی بهتر نشان می دهد. آنچه را که انتخاب می کنید واقعاً مورد اولویت شخصی است.

 

?? ماشین لباسشویی با بار جلو از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی بهترین گزینه است. در هر بار کمترین میزان آب را مصرف می کند. لباس ها وقتی در یک استخر کوچک از آب که دستگاه به آن اضافه می کند ، وزن و نوع بار آن را حس می کنند ، تمیز می شوند. لودرهای جلویی به راحتی می توانند وسایل بزرگ و حجیم مانند مبلمان و کیسه های خواب را اداره کنند ، اما برای بارگیری و تخلیه وان نیاز به خم شدن دارند. اکثر تولیدکنندگان کشوهای پایه را می فروشند تا وسایل را از کف بالا ببرند و در پشت شما فشار کمتری ایجاد کنند.

 

اگر فضا کم است ، می توان یک واشر بار جلو را با خشک کن مطابق آن انباشته و در کمد ، حمام یا هر منطقه باریکی که آب ، اتصالات الکتریکی و تخلیه در آن وجود دارد ، قرار داد. بخاطر داشته باشید که آب در انتهای چرخه غالباً در واشر درب ، تلگراف و حتی خود طبل آب می کند و می تواند منجر به رشد کپک و بو شود. اگر یک لودر جلو انتخاب می کنید ، باید در مورد تمیز کردن واشر و تلگراف و بیرون گذاشتن درب منزل کوشا باشید تا درام خشک شود و بوها بوجود نیاید.

 

اگر یک پیکربندی سنتی تر را دوست دارید ، ماشین لباسشویی با بار بالا انتخاب خوبی است. از آنجا که آب موجود در لودرهای بالا تخلیه و پایین می رود ، در مقایسه با لودرهای جلو احتمال ایجاد قالب و بو وجود دارد و این دلیل آن است که بسیاری از مصرف کنندگان آنها را ترجیح می دهند. با این حال ، بهتر است ماهانه یک بار وان و توزیع کننده های ماشین لباسشویی را تمیز کنید. مدلهای جدید با بارگذاری بالا با بازده بالا تمیزکاری عالی را ارائه می دهند و با وجود اینکه از آب بیشتری نسبت به لودرهای جلو استفاده می کنند و می توانند با یا بدون همزن مرکزی همراه باشند ، بازدهی بالایی نیز دارند.

 

لودرهای برتر بدون همزن دارای وان های عظیم برای بارهای بسیار زیاد هستند و لباس ها را به آرامی زیر دوش آب پرتاب می کنند. مدل های همزن ممکن است قیمت کمتری داشته باشند و در پارچه ها کمی لطیف باشند. آنها با جابجایی لباسها از طریق آب استخر تمیز می شوند ، بنابراین پارچه ها به خوبی شستشو داده می شوند و مواد شوینده ، به خصوص بسته های یک دوز ، به احتمال زیاد به طور کامل در آنها حل می شود. لودرهای بالایی با همزن ممکن است دارای وان های کوچکتری باشند و بیشترین آب را از هر نوع واشر استفاده می کنند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین ماشین لباسشویی های ما برای سال 2020 بیشتر بخوانید (و با خرید بهترین خشک کن های ما برای سال 2020 مجموعه خود را کامل کنید):

 

1

بهترین ماشین لباسشویی کلی

شستشوی بار اولترا فرش جلو با OdorBlock

 

GE

لوازم GE

lowes.com

948.00 دلار

اکنون خرید کنید

یکی از بزرگترین شکایات مصرف کنندگان در مورد ماشین لباسشویی هایی که از قبل بارگیری می شوند ، بوی معطر است که وقتی آب داخل حوضچه ها ایجاد می شود. این واشر جدید GE دارای یک گزینه تخلیه است که پس از اتمام لباسشویی داخلی دستگاه و درب درب را به طور خودکار خشک می کند. دستگاه در حالیکه درام به طور متناوب می چرخد ??، هوای بیرون را می گیرد تا فضای داخلی را خشک کند. واشر درب ، کشوی دیسپنسر و سایر اجزای داخلی با Microban ، یک افزودنی برای کمک به حفظ قالب ، تحت درمان قرار می گیرند.

 

در تست های ما ، درام و مهر و موم درب پس از چرخه تخلیه کامل خشک شد. ما متوجه شدیم که چرخه شستشو سریع و بسیار م effectiveثر است ، و بطور چشمگیری نمونه های لکه پنبه و پلی استر را در آب گرم و سرد تمیز می کنیم. حتی شستشوی سریع فقط در مدت 20 دقیقه لکه ایجاد شده را از بین برد.

 

این واشر دارای ویژگی هایی از جمله توزیع عمده SmartDispense است. تمام کاری که شما انجام می دهید این است که چرخه را انتخاب کنید و واشر به طور خودکار مقدار صحیح مواد شوینده را اضافه می کند. این ماده حداکثر 50 اونس مواد شوینده مایع را در خود نگه می دارد و یک سینی است که بدون ریختن پر می شود. سایر موارد اضافی شامل چرخه های بخار ، اتصال Wifi و گزینه شستشو و خشک 1 مرحله ای است که باعث شستشو و خشک شدن بار کوچک در طول شب می شود.

 

ظرفیت: 5 فوت مکعب

 

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

 

 

2

بهترین ماشین لباسشویی

واشر بالا بار با بخار و شوک آسلا

 

KENMORE

KENMORE الیت

sears.com

799.99 دلار

اکنون خرید کنید

واشرهای Kenmore در تست های GH Cleaning Lab عملکرد خوبی دارند و این ویژگی قیمت بالا را فدای قیمت مقرون به صرفه خود نمی کند ، و آن را بهترین انتخاب ما می کند. این مدل نسخه به روز شده ای است که ما قبلاً آزمایش کردیم و بخار برای پاک سازی و ضدعفونی بهتر لکه ها ، پاک کردن سریع Acela یا شستشوی سریع لباس در کمتر از 30 دقیقه و سایر موارد زیبا مانند تأخیر شستشو و گزینه های پیش مخلوط را نیز ارائه می دهد. در اینجا ، شما 14 چرخه و درجه حرارت چندگانه ، سرعت چرخش و گزینه های سطح خاک را برای یک تجربه شستشوی کاملاً سفارشی خواهید یافت.

 

این دستگاه همزن ندارد ، بنابراین حتی با این قیمت مشکلی در شستشوی راحتی ، کیسه خواب یا هر چیز بزرگ ندارید. چیزی که پیدا نخواهید کرد اتصال Wifi یا امکان نظارت یا کنترل آن از طریق تلفن هوشمند یا دستیار شخصی است ، اما این تنها مورد اضافی است که فکر می کنیم فاقد آن است. به علاوه ، انتخاب آن در نسخه سفید نشان داده شده در اینجا 100 دلار نسبت به رنگ متالیک نقره ای صرفه جویی می کند.

 

ظرفیت: 5.2 فوت مکعب

 

3

بهترین طراحی ماشین لباسشویی نوآورانه

ماشین لباسشویی FlexWash

 

سامسونگ

سامسونگ

homedepot.com

1798.00 دلار

اکنون خرید کنید

این دستگاه دو وظیفه به لطف دو واشر کنترل شده جداگانه در یک واحد ، بدون افزایش چشمگیر در اندازه کلی ، نهایت انعطاف پذیری در شستشو را ارائه می دهد. واشر پایین برای بارهای بسیار بزرگ ساخته شده است و دارای گزینه های چرخه فوق العاده تمیز کردن است که شامل موارد ضدعفونی کننده و تنظیمات بخار است. شما حتی این توانایی را دارید که تا پنج شستشو را به یک چرخه اضافه کنید تا هر ذره مواد شوینده را از وسایل بزرگتر مانند روتختی بزرگ یا ژاکت پاک کنید.

 

واشر بالایی کوچکتر برای ظرافت های ظریف ، وسایل مستعد خونریزی یا وسایل منفرد مانند آن بلوز کثیفی که می خواهید امشب بپوشید ساخته شده است. ژاکت های کشمیر که شسته ایم ، تمیز و بدون آسیب دیدند. در آزمایش ، متوجه شدیم که واشرهای سامسونگ نظافت و مراقبت از پارچه را بسیار عالی نشان می دهند.

 

ظرفیت: 6.0 فوت مکعب

 

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

 

 

4

بهترین ماشین لباسشویی TOP LOAD

واشر همزن ظرفیت فوق العاده بالا

 

MAYTAG

MAYTAG

homedepot.com

1399.00 دلار

اکنون خرید کنید

این واشر بارگیری بالایی دارای همزن مرکزی است اما هنوز هم در داخل آن بسیار عظیم است بنابراین هرگز متوجه ظرفیت سازش نخواهید شد. اگرچه این کار صرفه جویی در مصرف انرژی و کارآیی دارد اما اگر بخواهید با گزینه Deep Fill می توانید آب بیشتری اضافه کنید. استفاده از این سینک است زیرا صفحه کنترل شفاف است ، رمزگشایی آن آسان است و در هنگام لمس بسیار پاسخگو است.

 

چرخه PowerWash تمیز کردن بارهای کثیف اضافی را افزایش می دهد و تریمهای RapidWash برای مواردی که عجله دارید ، زمان شستشو را به کمتر از 30 دقیقه می رسانند. یک مانتو پر از پایین که در چرخه ملافه در یک نسخه کمی کوچکتر از همین مدل شستشو دادیم ، کاملاً تمیز ، آبکشی شده و عاری از لجن است.

 

ظرفیت: 6.0 فوت مکعب

 

5

بهترین ماشین لباسشویی کمپکت

ماشین لباسشویی TwinDos

 

مایله

مایله

ajmadison.com

1،999.00 دلار

اکنون خرید کنید

این مینی توانا به دلیل خوبی یک نگهدارنده مهر و موم خوب خانه داری است: فضای داخلی فریبنده و فضای بیرونی آن باعث می شود گزینه مناسبی برای نصب در خانه های کوچک ، آپارتمان ها یا لباس های طبقه دوم در کمد یا حمام باشد.

 

منحصر به فردترین سیستم TwinDos آن است که به طور خودکار مقدار صحیح مواد شوینده و تقویت کننده را برای تمیز کردن بالا از هر دو رنگ سفید و سفید توزیع می کند. تعداد زیادی چرخه ویژه برای انتخاب وجود دارد ، از جمله QuickIntenseWash که در آزمایشات ما نمونه های پنبه سفید را سفید کرده و در کمتر از یک ساعت لکه های سخت را به طرز چشمگیری از بین برد و امکان نظارت و کنترل از طریق تلفن هوشمند شما از طریق WiFi فراهم می شود.

 

ظرفیت: 2.26 فوت مکعب

 

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

 

 

6

بهترین دستگاه شستشوی ظرفیت بزرگ

سیستم TWINWash با LG Sidekick

 

ال جی

ال جی

bestbuy.com

1،799.99 دلار

اکنون خرید کنید

با مساحت 5.2. فوت شستشوی مگاپیکسلی که در بالای 1.0 متر نشسته است. فوت واشر پایه ، هیچ لباس شویی وجود ندارد که این تیم عظیم ترکیبی قادر به انجام آن نباشد و بارگیری آن بسیار آسان است. فقط برای چند مورد که نیاز به مراقبت ویژه دارند و یا عجله دارید ، از واشر بالایی برای بارهای بزرگ و بزرگ خود و از مینی زیر استفاده کنید.

 

این دستگاه دارای بخار است ، با دستیار Google ، آمازون الکسا یا برنامه ای در تلفن شما کار می کند و دارای تاییدیه آسم و آلرژی F است 

امریکا برای سالم سازی و از بین بردن مواد آلرژی زا که باعث ایجاد بو می شوند از پارچه ها است. در حالی که واشر پایه برای ظرافت ها مناسب است ، ما همچنین دستگاه برتر را روی پارچه ها نیز ملایم دیدیم. به خاطر داشته باشید واشر پایه جدا از قیمت 630 تا 750 دلار اضافی بسته به رنگ فروخته می شود.

 

ظرفیت: 5.2 فوت مکعب (بالا) ، 1 فوت مکعب (پایین)

 

7

بهترین ماشین لباسشویی برای مواد ضدعفونی کننده

Front Load Perfect Steam Washer با SmartBoost

 

ELECTROLUX

ELECTROLUX

homedepot.com

1079.00 دلار

اکنون خرید کنید

دیگر هرگز نگران رنگ آمیزی پارچه یا غلاف لباس خود در محلول لباسشویی نخواهید بود: این واشر قبل از پخش مواد شوینده با آب ، قبل از پخش آن در دستگاه کار می کند تا نفوذ بهتر پارچه در طول بار و مانده کمتری داشته باشد. این همچنین دارای یک کشوی تلگراف است که به جای پرتاب آن در درام ، یک بسته شوینده تک دوز را در خود جای داده است. به این ترتیب ، مهم نیست که از چه نوع ماده شوینده استفاده می کنید ، تا زمانی که به لباس شما برسد تا سریع و کامل تمیز شود ، از قبل حل شده است.

 

متوجه شدیم که آب کمی در بار باقی مانده است بنابراین زمان کمتری را در خشک کن می گذراند و حتی در سریع ترین چرخه نتایج تمیز کردن بسیار خوبی به ما می دهد.

 

ظرفیت: 4.4 فوت مکعب

 

8

بهترین ویژگی برای ماشین لباسشویی

واشر بار جلو AddWash

 

سامسونگ

سامسونگ

homedepot.com

1079،10 دلار

اکنون خرید کنید

ابتکاری ترین ویژگی AddWash سامسونگ مینی درب بالای آن است که به شما امکان می دهد جوراب یا تی شرت ولگردی را بعد از شروع دستگاه اضافه کنید. این ویژگی همچنین از مشکل قطره قطره قطره آب که در هنگام باز کردن درب اصلی در اواسط چرخه اتفاق می افتد ، خلاص می شود. این ماشین لباسشویی با یک چرخه سریع که لباس ها را در مدت 35 دقیقه شستشو می دهد ، برای خانواده های پرمشغله ای که لباس های شسته زیادی دارند می توانند از پس آن برآیند.

https://www.goodhousekeeping.com/appliances/washer-reviews/g105/washing-machine-reviews/