سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت جدید هوشمند

نظر

تولیدکنندگان این "ساعت هوشمند" انقلابی در ابتدای امسال با هزاران مشتری که قبلاً متقاعد شده اند ، تأثیر واقعی ایجاد کرده اند. eSmart اولین ساعت متصل با فناوری پیشرفته است که 3 بار ارزان تر از رقبای مستقیم آن است. جذاب ترین مشتریان همه به خاطر طراحی زیبا ، ارگونومی بدنه و سهولت استفاده آن افتاده اند.

 

فروش واقعاً در سرتاسر جهان سر به فلک کشیده است ...

 

و ما می خواستیم به شما کمک کنیم درک کنید که چرا و چگونه این ساعت متصل به این سرعت محبوب شده است ؟!

 

این یک واقعیت شناخته شده است که مارک های بزرگ از فروش خود سودهای کلانی کسب می کنند. آنها هر ساله مشتریان را ترغیب می کنند تا ساعتهای متصل جدیدی را با عملکردهای مشابه نسخه های قبلی اما همیشه با قیمت بالاتر (تقریباً قیمت آیفون) خریداری کنند.

 

ما از خود پرسیده ایم: آیا می توانیم یک ساعت متصل را همانند گلکسی سامسونگ یا ساعتهای متصل دیگری که در حال حاضر بدون شکستن بانک "تسلط" دارند ، تولید کنیم؟

 

ما تحقیق خود را انجام داده ایم تا بفهمیم چرا همه شروع به انتخاب eSmart از یک ساعت متصل به سامسونگ کرده اند.

 

چیه؟

eSmartand نامیده می شود در حال حاضر قلب هزاران کاربر را تسخیر کرده است که ساعت خود را (کلاسیک یا متصل) برای این زیبایی فناوری تعویض کرده اند ... جای تعجب نیست ، با توجه به اینکه بسیار شبیه سایر ساعتهای متصل با عملکرد بالا است ، به جز خیلی ارزان تر!

 

 

توزیع eSmart توسط یک شرکت تازه تاسیس فرانسوی انجام می شود ، که همان کارخانه های تولید چینی را به عنوان رقبای مستقیم خود تقسیم می کند - کیفیت قطعات مورد استفاده در فرآیند ساخت مانند کیفیت قطعات استفاده شده در سامسونگ ، Fitbit یا سایر اتصالات است تماشا در حال حاضر در بازار غالب است.

 

این ترکیب تکنولوژیک به همان روشی ساخته شده است که سایر مدلهای گران قیمت ساعتهای متصل به آن گره خورده است. پاسخگویی به لمس واقعاً شگفت انگیز است و این ساعت متصل به فناوری پیشرفته بسیار سریع و روان است! سیستم عامل مورد استفاده این ساعت به منظور جلوگیری از بروز اشکال کاملاً بهینه شده است.

 

چرا eSmart اینقدر محبوب است؟

 

پس از مشاهده دقیق شرکت تولید کننده eSmart ، به این نتیجه رسیدیم که این شرکت نوپا بر مهمترین موارد متمرکز شده است:

 

?اولین ساعت Fitness با مانیتور قلب با عملکرد بالا.

 

touch صفحه لمسی HD با نور استثنایی که با نور طبیعی محیط سازگار است.

 

. دستگاه اندازه گیری ضربان قلب بسیار مطمئن.

 

track ردیاب خواب و تناسب اندام ، و همچنین مانیتور قلب همه در یک ساعت متصل یکپارچه است که 100 proof ضد آب است.

 

e eSmart به شما کمک می کند تا پیشرفت خود را ردیابی کنید و شما را به فعالیت بیشتر ترغیب می کند.

 

دستیار صوتی شخصی قابلیت های یکپارچه ای که به کاربر امکان پاسخگویی به تماس ها ، سازماندهی جلسات و دریافت اعلان ها (پیام کوتاه ، فیس بوک ، واتس اپ ، جیمیل allows) را می دهد.

 

 

برای بیشتر دوستداران ساعتهای متصل ، این مهمترین ویژگی است. ساعت متصل به گونه ای طراحی شده است که اطمینان حاصل کند که همیشه به روز هستید و عملکردهایی مانند مانیتور قلب آرامش مورد نیاز شما را فراهم می کند.

 

eSmart همچنین دارای یک فناوری کمک تلفنی داخلی است که به همه ، به ویژه افراد آسیب پذیر ، اجازه می دهد تا در موارد اضطراری به سرعت به کمک دسترسی پیدا کنند. از جمله دیگر قابلیت های پیشرفته موجود در eSmart ، محلی سازی توسط GPS و wifi ، یادآوری ها و هشدارها برای دارو و همچنین اعلان ها برای سایر وظایف و رویدادهای مهم است. آخرین اما نه کمترین ، برنامه ای برای پیش بینی آب و هوا!

 

 

ویژگی های دیگر eSmart چیست؟

eSmart پر از شگفتی ها و گزینه های اساسی مفید است که در ساعت های هوشمند با نام تجاری محبوب تر نیز وجود دارد:

 

Protocol Bluebooth 4.0 ، که اتصال دائمی و پایداری را که برای استفاده از کاربردهای مختلف ضروری است تضمین می کند.

 

senسنسورهای قلب به گونه ای طراحی شده اند که به افرادی که از مشکلات قلبی یا اضطراب رنج می برند ، می توانند بدانند که چه زمانی باید سرعت فعالیت بدنی را کاهش دهند

 

اندازه: 44 * 38 * 10.7 میلی متر - وزن: 50 گرم

 

 

نظر گروه تحریریه ما درباره ساعت چیست؟

 

manufacturing ’یک کیفیت ساخت شگفت انگیز و قیمتی که هر ساعت رقیب را نادیده می گیرد. من می توانم از بین منوهای نمایشگر مختلف یکی را انتخاب کنم و شخصاً یکی از میکی ها را ترجیح می دهم. "" J

 

 

"آنچه که برای من بسیار برجسته است دوام باتری است. در مقایسه با ساعت متصل قدیمی ام لازم نیست هر روز شارژش کنم. "

 

 

"اولین باری که ساعتم را به استخر پوشیدم ، دوستانم فکر کردند که من دیوانه ام. زیرا آنها نمی دانستند که eSmart کاملاً ضد آب است: D "

 

هزینه eSmart چقدر می تواند باشد؟

متخصص ساعت هوشمند ما این فرصت را داشت که eSmart را پیش آزمایش کند و طبق دانش و تخصص قبلی ، قیمت ساعت مچی راه اندازی شده توسط استارت آپ فرانسوی بین 300 تا 400 دلار تخمین زده شد. البته این بر اساس عدم اطلاع قبلی از قیمت واقعی بود.

 

او در ابتدا با اطلاع از قیمت راه اندازی 69 دلار !!! (از جمله مسنجر) فکر کرد که خطایی در وب سایت وجود دارد پیشنهاد ویژه rrent)

 

با توجه به کیفیت و عملکرد ساعت هوشمند eSmart قطعاً این قیمت بسیار کم است. این همه جعبه ها و ویژگی های مورد انتظار مارک های شناخته شده فعلی موجود در بازار را از بین می برد!

 

چگونه می تواند اینقدر مقرون به صرفه باشد؟

تاسیس جدیدی که این جواهر تکنولوژیکی را خلق کرده است ، منحصراً در تهیه محصول و نه بازاریابی و افتتاح فروشگاه ها متمرکز شده است. همه چیز به صورت آنلاین اتفاق می افتد! این امر باعث شده است که آنها بتوانند قیمت محصول خود را کاهش دهند و در عین حال به آنها امکان فروش یک ساعت متصل با عملکرد بالا را با قیمت بسیار پایین می دهد.

 

در طرف دیگر طیف بازار ، شرکت های مشهور بزرگی قرار دارند که میلیون ها دلار صرف تبلیغات می کنند. این تأثیر مستقیم و فوری بر روی محصولات فروخته شده به مصرف کننده دارد.

 

نتیجه گیری: آیا باید آن را خریداری کنید یا نه؟

کیفیت ، عملکرد و ظرافت eSmart از خصوصیاتی است که آن را استثنایی می کند. با داشتن یک معامله برای یک ساعت هوشمند که قیمت آن بین 300 تا 500 دلار است ، شما یک مشتری خوشحال خواهید بود. این یک قیمت بی نظیر است! این ساعت یک باتری با دوام طولانی را در خود جای داده است. روزها و روزهای پایانی می توانید از ساعت استفاده کنید. رقبای ما نمی توانند این را تضمین کنند. این پیشنهاد از نظر زمانی و با دوام سهام محدود است. پس به خود لطف کن و روی این زیبایی هوشمند سرمایه گذاری کن. پشیمان نخواهید شد!

 

به طور خلاصه: eSmart در مقایسه با ساعت سامسونگ ، Fitbit یا هر ساعت متصل به مارک دیگر در بازار رنگ پریده نیست. به همان اندازه عملکردی و زیبایی شناختی است و بسیار ارزان تر است.