سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کشتی های کروز از نظر مسافران واقعاً چگونه هستند

نظر

کشتی های کروز از نظر مسافران واقعاً چگونه هستند

توسط آدریانا ماتیوز

 

رفتن به مسافرت دریایی به نظر می رسد یک تعطیلات ایده آل ، برای یک تفریح ??عاشقانه یا اوقات با کیفیت در کنار خانواده باشد. بین استخرها و امکانات مجلل ، فعالیت های متنوع ، چشم اندازهای نفس گیر ، تورها و سواحل ، جاذبه ها بی پایان هستند ، و این باعث می شود مسافرت هر کسی لذت ببرد. البته این همان چیزی است که انتظار داریم و متأسفانه واقعیت همیشه انتظارات ما را برآورده نمی کند.

 

 

این عکس ها اینجا هستند تا نشان دهند کشتی های تفریحی واقعاً چگونه هستند و تماشای برخی از آنها سخت است! این لیست از عکس ها ممکن است شما را وادار کند قبل از رزرو سفر دریایی ، دوبار فکر کنید.

 

سوار شدن به کشتی - انتظارات

فیلم های هالیوودی همیشه همه چیز را بسیار پر زرق و برق نشان می دهند ، از جمله جذاب ترین اتفاقات مانند سوار شدن به هواپیما یا کشتی. آنها قسمتی را که باید در صف های طولانی و بی وقفه منتظر بمانیم ، از بین می برند و از بین می روند و سپس چند ساعت دیگر منتظر می مانند تا هواپیما شروع شود. آنها این کار را در تلویزیون بسیار آسان نشان می دهند.

 

 

بنابراین ما برای روز بزرگ آماده می شویم ، بهترین لباس های خود را می بندیم و زود بیرون می رویم زیرا فقط نمی توانیم صبر کنیم تا تعطیلات خود را شروع کنیم. در حال رفتن به آنجا ، ما از قبل تصویری را که قصد داریم جلوی کشتی بگیریم ، برنامه ریزی می کنیم (اگر در اینستاگرام نباشد ، آیا حتی این اتفاق افتاده است؟) و از کوچکترین چیزها هیجان زده می شویم - تا زمانی که به کشتی برسیم .

 

سوار شدن به کشتی - واقعیت

در حقیقت ، سوار شدن به کشتی تفریحی همه چیز پر زرق و برق نیست. فقط اگر خوش شانس باشید ، پرواز در زیر آسمان آبی و نور خورشید را نوازش می کند. غالباً ، سوار شدن در داخل ایستگاه ترمینال اتفاق می افتد ، درست مثل سوار شدن به هواپیما ، و در موارد دیگر ، خط بسیار طاقت فرسا است و خورشید دیگر نوازش آور نیست ، بلکه سوزان و تحریک کننده است. تا وقتی که به کشتی می رسید ، گرفتن عکس آخرین چیزی است که ذهن شما را درگیر می کند.

 

 

سوار شدن به کشتی آن چیزی نیست که تصور می کنیم باشد ، زیرا در تصورات ما ، هرگز همه مسافران دیگر را در نظر نمی گیریم. کشتی های تفریحی مجلل اغلب می توانند میزبان صدها نفر باشند که این به معنای صف های طولانی است.

 

کنار استخر - انتظارات

آه ، استخر بهترین قسمت در مورد کشتی های تفریحی. احتمالاً می توانید تصور کنید که در کنار استخر دراز کشیده اید ، با آرامش کتاب می خوانید و از صدای آرام امواج و باد ملایمی که در موهایتان می وزد لذت می برید. به نظر می رسد یک عکس عالی است ، درست است؟ آنها این تجربه را به این طریق می فروشند ، اما متأسفانه "صلح آمیز" آخرین کلمه ای است که می توانید برای توصیف آن استفاده کنید.

https://parentinfluence.com/what-cruise-ships-are-really-like-is-ob/5/